Vad jag hatar åska:(

I söndags flyttade Kajsa i väg Jameson på bete och Alco släpptes ihop med småttingarna, gick överförväntan bra!:)

I natt har det åskat.. MASSOR. Har legat vaken, livrädd o även smått orolig för Alco. Så i morse fick jag sms om det jag befarat.. Han hade fått panik:(
Sprängt rakt igenom FYRA hagar..:(  Finns nog inte en hel stolpe kvar:(
Full av sår är han, trampat sej rejält nere vid hoven och skinnflådd uppe på ena frambenet.. I övrigt är det mindre sår. Lr ja mulen är inte heller jätte fin:( Jätte tacksam till Magda som stod och tvättade sår i natt!
Vill ni se fler bilder än den jag lagt upp om hur det hela gick så finns de inne på min bilddagbok :
http://aldiacapo.bilddagboken.se/

Har det så bra!:)
Åska på g i natt med, så ni vet.. Kan säkert hända vem som helst.

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0