Full vintermundering;)

Nästan i vart fall:)
Tror de blir snösulor o extra broddhål i kommande skor så vi kan ha skoj i vinter (om det kommer någon snö i skåneland vill säga)

Rumpvärmaren är på sadeln nu i vart fall och ett tjockare schabrak, för brr va kallt det är. Är inte helt säker på om han passar i sina nya benlindor eller inte, vad tycker ni?
De var beiga när jag köpte de i Ullared nu ser de mest grisfärgade ut tkr jag.

MenMen, Dressyren går framåt och busen och skutten håller i sig *host*
Hoppningen går lika bra den, allra bäst går det när jag löshoppar honom. Han hoppade några skutt på 1.20 förra veckan (självklart utan fegisen till matte på ryggen)
Uteritter håller vi inne med tills han kan uppföra sig lite mer avslappnat och inte lika energisk för det kan gå illa om man har otur när han flänger runt. Måste ändå gå mycket längs vägar och jag har inga planer på att trilla av!


image70

image71

Kommentarer
Postat av: Farmor Kicki

Heeej, åh vad fina "kläder"!!
Jag letar rumpvärmare, är din skön?
Jag tycker du ska filma o skjuta lite kort på mitt barnbarn när ni löshoppar *vill se* :-)
Mulpuzzar och varmkramizar från Ozz :D

2007-11-20 @ 23:00:46
URL: http://www.aagrenarabians.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0