Flitiga dagen:)

.. för mig och Kajsa!=)
Sliter åt den late oxå, host ;P

Longerade Alkisen i paddocken ett tag, vilket gick jätte bra.. Han busade bara till lite när Kajsa kom förbi med Jameson. Och som belöning avslutade jag det hela med att han fick springa av sig lite själv.
Bus blev det, Oh ja! hoppade o bockade osv.. Försökte hinna med o filma honom lite med mobilen men det gick kanske inte jätte bra eftersom jag inte hann med:P O precis när jag kollar ner på mobilen för att stoppa inspelningen ser jag två bakhovar  i ögonvrån, han var väl så där 10 cm från att träffa mig i huvudet  (kändes det som) men han hade troligen träffat mig i ryggen om han varit de 10 cm närmare.
Varför han gör så kan man ju undra, men jag vet att han bara leker precis som jag leker med honom. Dock inser han själv inte att det är farligt att busa så vilt med matte eftersom hon slår sig mer om hon blir träffad än hästarna i hagen.. ^^

Fick mockat ut hagen också och smort våra en miljon träns tsm med Kajsa, jag orkade dock inte ta det sista tränset för det är så tråååkigt att smöja.

O förresten han har börjat ta sig bra i hull igen!:) Snart lika rund o go som i sommras..
Sen på tal om annat tänker jag köpa Magdas dressyrsadel eftersom jag ÄLSKAR den så hoppsadel får vänta, har så jag kan låna iaf:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0