Motivation

. den kom tillbaka:)
Kändes lite maffigt att rida tre hästar idag och Alco är på tok för pigg för o låta vila helt, lite lättare ridning fungerar mycket bättre så får han vila efter tävlingen ist:)
Så Nathalie följde med mig upp och hon fick rida Alco när jag red Speedy. Han är skitsnygg att kolla på, verkligen:)
Speedy gjorde allt annat än att stå still, hon kunde helt enkelt inte göra en vanlig halt utan snurrade varv efter varv, suck.. Så jag skrittade mest runt och kollade på Alco och Nathalie=)

Kajsa hade stressigt idag och jag med egentligen eftersom allt drog ut på tiden så det blev inte mer ridande sen, men i morgon blir det.. ;P

Veckan har i övrigt varit tuff men nu börjar det ordna upp sig och jag ser faktiskt framemot söndag, en träning med bedömning kallar jag det hellre än tävling.. Att hitta dit är desto svårare eftersom det inte finns karta på varken hitta.se eller eniro men vid jägersro någonstans..


image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0