Då var det (nästan) dags

... i morgon:)

Fick köpt kläder till distansen idag, hittade ingen matchande tröja dock :( Så jag får väl försöka lösa det, har en vecka på mig ungefär:)

Hoppade lite smått med Alco igår, gick kalas! Lugn och fin, tycker dock inte om att hoppa lågt så han lyfter inte alls på benen men höjer man upp lite flyyyger han *smile*
.. Idag skrittade jag knappt 20 minuter.. Han behövde röra lite på sig och vill inte att han står helt innan en tävling :D Fast de é väl lite si och så hur man ser på de. Min tränare tror starkt på att de ska vila dagen innan en tävling, men jag känner att en skritt runda inte är något slitsamt :P

Jaha, de va de de..  Snart börjar väl nerverna spela ett spratt med en, hyper nervig så fort det är något litet, räcker att det kallas "tävling" så är man sk. extra laddad.

Skriver troligen i morgon! Haha brys nog på hur de går, Stormar här nere just nu så viss risk finns nog att han blir vettskrämt när dressyrstaketen rubbas..  Jag blir det i vart fall, fnissar!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0