Det ska alltid vara vi!:)

Alla dessa tankar som tvunget ska ploppa upp i huvudet, olycklig långt innan jag vet vad som kommer hända. Det är meningen att det ska vara Alco och jag, känner det ända in i själen! Vad ska man säga, hoppas på ett positivt besked från banken. *håll tummarna*

Skolan tar tid, ja hjälp vad krävande det är! Kommer sammanlagt läsa 6 år till av mitt liv innan jag är färdig narkossköterska, med jobb emellan eftersom det hela tiden krävs mer erfarenhet innan man får vidareutvecklas, just därför jag jag valt att bli undersköterska först så man kan jobba och spara så man kan klara sej på ett studielån i 3 år  i streck sen!:)
Vad jag ville ha ut av detta var att jag i veckan inte haft tid för  Alco så igår när jag red vad det en stel pinne man satt på.. Trodde han skulle vara pigg men ack nej, Han har ändå bara fått vila två dagar av de tre jag inte kunnat komma. Men efter en 30 min var han samma vanliga och härliga häst igen!
Senare på kvällen ringde Kajsa "din häst rymde när jag skulle ha in min" Men jösses fånga in honom då:O Hur svårt kan det vara att lista ut det själv.. Haha..

Ska till ridskolan nu och se när Kajsa håller lektioner sedan vidare till Alkisen, måste städa mitt skåp känner jag, fler än jag som är expert på att samla på sig precis ALLT?:P


// Ha det fint!

Jag gömde mig i fantasin.
Så rädd för vad du kunde bli.
Var morgon som jag ljög för mig,
Så såg jag sanningen i dig.
Nu står du här i dag,
Med allt jag nånsin velat ha.


image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0