Distans!:)

Avklarat:)

Ställde klockan på 4.20.
Strax efter uppstigning fick jag ett sms från Kajsa som oxå skulle vara med " Morgen! Sitter och tillverkar mackor i en jäkla fart. Precis vad jag tkr om att göra den här tiden på dygnet. Åh vad jag älskar att vara hästnörd"
*fnissar*
Kom till stallet ganska exakt fem och de hade redan fått frukost, tack snälla!
Lastningen gick lätt som en plätt idag igen, dit.. ;)

Visade upp honom för vet på tävlingsplatsen, 48 i puls.. Mkt hästar runtomkring så de fick väl upp den :P Jamesons låg på 52:O Tror ja, kanske va de 54 men relativt högt..
10.15 gick starten för oss två..!:) Mkt regn och vildsvinens bökande hade gjort banan väldigt lerig och tung så det blev skritt stor del av vår mil.. Men han uppförde sig helt fantastiskt bra, jag är så nöjd!
En läskig uppförsbacke dök upp och längre fram kom en brant nedförsbacke, jätte lerig. Kajsa och jag valde att leda dom ner där, tur var väl de för de satt nästan på rumpan och kanade ner..
I övrigt var de super mysigt! Lätt det roligaste jag gjort på länge, så får leta upp lite fler distanstävlingar här om kring som man kan va med på!:)
Men iaf.. Vet undersökning efteråt med.. Han tittade på Alco och sa, han ser inte så ansträngd ut, är de säkert att du ridit *fnissar*! Pulsen låg på 50 (max var 60) så vi fick rosett och diplom.. SUPER NÖJD..
Det förvånande med Jameson é att hans puls va nu nere på 40;P

Lastningen hem var kanske lite segare men han kom in efter en 20 minuter..
Startnummert som de skrev på rumpan på dom fick jag inte bort.. Får kämpa vidare med det i morgon ;P

TACK FÖR IDAG! Mysiga häst!

image47

Kommentarer
Postat av: Kicki

HAHAHA@hästnörd!!!
Ja man kan undra hur man kunde bli en sån *ser dum ut*.
GRATTIS i mängder Linda för eran debut i distans och rosettplockeri *s*. Ni är FANTASTISKA!!
Megamånga mulpuzzar och varma kramizar från Oss/
Kicki

2007-09-22 @ 17:11:46
URL: http://www.aagrenarabians.com
Postat av: ellinor

GRATTIS! :D :D :D

2007-09-22 @ 17:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0