Tjolahopp:)

Hej! Bara tråkiga jag igen, Ska jag börja med ett upplägg om mitt liv kanske?
Haha eller så gör vi så att vi hoppar den biten och går rakt på härligheten?:P *flin*

Vilodag för Alco idag, för mig med för den delen.. Tränade bara att gå över en lysande blå sak.. Hmm ja va hette de nu, inte presenning men som en vattenmatta på ett ungefär.. Fick locka en stund innan det gick men visst fick jag det att gå.. Fick själv stå och hoppa på den lite för att han skulle se att den inte hade någon tanke på att äta upp en:)
Vila i morgon med tror jag!

Fick ryttarmeddelandet idag, 7 ska vi vara där och det tar ca 1,5 timme att köra. Gäsp! Måste upp strax efter 4:O
Haha, ja va gör man inte för att komma ut och ha ROLIGT ibland(A)
Det knasiga med det hela är att det är bara jag och Kajsa i vår klass, HAHA.. Tok skrattade när jag såg startlistorna, men ja. Det går väl de med:P

Måste bara fråga..
Vad får era hästar för mat? Hur många kg hö om dagen och hur mycket av de andra ger ni osv?
Min foderstart fungerar inte längre, Suck.. Måste ha tipps!



 
Hey om jag tar i över ett fjuttigt "60" hinder kanske de inte biter mig i magen^^


Slut för idag! Alco var nog inte helt missnöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0