Träning

Blev träning för Monki idag!:) Svettigt och hårt.. Inte minst för mig! Haha
Har en del att träna på nu tills nästa gång, men överlag gick det fint och mot slutet gick det mycket bättre, kändes helt annorlunda jämfört med vad det brukar liksom.. Bästa tränaren jag någonsin ridit för, att så "lite" går så mycket! Med lite menar jag att man inte hinner med att träna för henne så ofta ;)

Kvarka har börjat gå på en ridskola en bit bort, hoppas det stannar där nu med^^

Helt glad och pigg ikväll/natt. Kom precis hem från pappas 60 års kalas, fått umgås med hela småländska o goa släkten! Som jag inte träffat på ca 8 år.. O lilla farmor! Så roligt ;D
Snackar bergis småländska en vecka nu;)
Pappas syster o hennes man är tydligen närmare vänner med Idol-Daniel och någon Karl-Martindal som varit med i Fame Factory, status!:P Haha.. Nu kan man ju låtsas att man varit med i den svängen från början och bli "smygkändis" *skrattar*
Nej det var trevligt.. Får bli Jönköping snart så man får hälsa på! Kanske skulle plugga vidare där sen ist(:

Aja tidigt o planera. Men Alco hade nog föredragit småländska komandon framför skånska:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0