Usch..

Ibland blir dagar inte alls vad man tänkt sig..

Jacob's o pappas födelsedag idag.. GRATTIS;) Skulle ringa o säga grattis till pappsen, men inte ens chans att han svarade *suck* Efter att ha ringt intensivt en halvtimme svarade han, de hade flytt fältet igår, till Gränna.. Han nollar nämligen. HAHA, men ska bli kul o se hans min när han kommer hem igen och får en titt på sin trädgård(A)
Jacob var däremot duktig på att svara i telefon *ler*

Nåväl, kusarna har fått komma in om nätterna nu så jag stod och mockade när ja hörde ett konstigt läte från hagen, ALCO vem annars.. Lät som en gås typ o så sprang han rundor..
Tittade på något ner mot paddocken så när jag skulle hämta in honom sedan tog jag med mig honom ner för att kika, EN STORK! Har nog aldrig sett en levande stork förr. Måste ha flugit vilse:P
Han gjorde sina märkliga läten och dansade runt mig.. Åkte efter honom in i stallet, och tryckte in honom i boxen.. Hann precis stänga innan han skulle ut igen!
Försökte ställa honom igången sedan för att borsta men han gick inte att knäppa fast så jag fick traska med honom i ridhuset för att han skulle coola ner sig, men nej..
Longerade tillslut honom i grimman:P
Ridningen gick inget vidare idag, men de säger nog sej själv, sin allra första stork måste han ju få smälta i lugn o ro. HAHA:P

image46

Kommentarer
Postat av: ellinor

haha, storkar är farliga saker vet du ;) lycka till på tävlingen, hoppas inga storkar dyker upp där iaf :)

2007-09-20 @ 19:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0