Who do you think you're fooling now

.. maha lite kul får man ha !;) *lättroad*

Helgen har varit lugn för både mig och Alco. Jag =Sjuk.. Alco = behövde vila, även om man inte kan tro dt..
Longering lite lätt igår och vila idag.. TRÅÅÅK väder!
Så trött på regn, börjar lagom tills man börjar köra, VARJE GÅNG.. Genomvåt precis var dag när jag kommer fram till stallet, ge upp!
Kikki har flyttat till oss med Speedy nu så vi ska väl ut på en tur i morgon tillsammans.=)

Nya trenden på bdb är att utmana 6 personer som måste besvara några frågor och sedan utmana vidare..
Ellinor är den ända hittills som svarat på sin utmaning.. Skrattade så jag grät, hennes mamma är sååå rolig! Hon är nog världens härligaste.. Men så här löd frågan + svaret:

- Vem var den senaste som ringde dig?
haha, mamma i morse. hon hade lyckats låsa in sig själv i hästtransporten när vi skulle till tävlingen så jag fick komma och rädda henne :P

Något säger mig att det är typiskt henne :P
image50

Ellinor och Dedro från dagens tävlingar


Kommentarer
Postat av: ellinor

haha, det var roligt! undrade vad tusan hon ringde mig för när jag stod i stallet och ryktade Dedro medans hon fyllde hönät i transporten utanför, så hade dörren blåst igen och den går inte att öppna inifrån, haha. roligt! :P

2007-09-30 @ 21:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0