Bad dags

Tävlar som sagt på lördag och i morgon jobbar jag hela kvällen, lika välplanerat som vanligt!:P Slutar 22 så de blir sängen direkt när ja kmr hem ZZzzzZZ;)
Hur som helst så fick jag badat Alco idag ist så han kan stå inne och torka ordentligt nu hela natten ist för att släppa ut honom fuktig i hagen i morgon ;D
Han var inte jätte nöjd med att bli plask blöt, det syntes långa vägar men han stod ganska så snällt, så jag kunde ha honom lös när jag smet bak för att tvätta svansen, fick bara frågande blickar på mig emellanåt *fnissar*

Lät även honom vila idag eftersom jag av lärdom lärt mig att han inte är kul om han vilat dagen innan ;P Så i morgon får ja motionera honom lite lätt hade jag tänkt.
Fick smort träns och grejor oxå, känns ganska skönt att ha de avklarat idag redan så jag får mer tid för bara honom i morgon;D Min lille prins!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0