Lugnet före stormen

.. typ så var känslan i stallet idag.
Som om där pågått ett mord eller något, Haha..

Red ut en sväng på Alco i dimman, hade tänkt ta oss en långtur idag. Men dimman tätnade hela tiden och tillsist regnade det så vi vände hem.. Två meter efter att vi vänt slutade det regna men bakom oss regnade det fortfarande, snacka om att regna "lokalt" Kom tillbaka till stallet efter att ha varit ute och skrittat i en 40 min och tom hunnit möta 2 lastbilar utan att Alco rört en fena *imponerande*
Red ett tag i paddocken med och det gick fullkomligt strålande! =) Var inte sugen alls på något dressyrpass eftersom uppkörningen ligger så nära nu att mina nerver inte riktigt samarbetar med allt runtomkring. Men den lilla "dressyren" vi fick till idag var kanon.
Knasen stod och hoppade och studsade när han skulle ut i hagen igen och sköt iväg som ett skott när ja öppnade staketet så jag hann inte få av honom grimman och orkade inte jaga runt på honom så han fick ha den för idag;D

I övrigt har jag beslutsångest, hade ett jobb klart för sommaren men var ändå på en jobbintervju igår om i fall att de kunde erbjuda mig något bättre. Samordnaren skulle höra av sig inom två veckor och ringde idag redan och sa att jag skulle jobba där o att hon skickar ut schema, blev så ställd att jag typ inte sa något mer än "okej, tack" Haha.. Och hade ju precis kommit fram till att jag inte vill jobba där ute eftersom jag verkligen inte orkar pendla. Så typiskt mig att inte säga något:O Nu står jag med två jobb och vet inte hur jag ska göra ;D
Tänk den tiden då man var förtvivlad för att man omöjligt kunde fixa sommar Vik :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0