Mackie o Sofia kom

Kajsas överraskning avslöjades redan igår kväll..
Dagen innan.. :O Haha.. lyckat *fnisss* spec när man verkligen lagt energi på o hålla de hemligt.
Hemlisen var iaf att Sofia o hennes häst Mackie flyttade in i stallet idag.
Sofia som jag jobbar med när jag är inne o knäcker extra i Svedala visade sig har ridit tsm med Kajsa alla åren de var på ridskolan i Svedala. O när man nämnde Sofia för Kajsa var hon helt lyrisk.. O ännu mer när ja sa att hon köpt sin gammla sköt häst Mackie.
Så tanken var att de skulle vara snopet för henne idag.. Men hon var gladast ändå iaf!:)

Kajsa o jag tog o red barbacka på prinsarna efter att Mackie var framme o välbehållen:P
Sedan drog jag med mig henne o Sofia till Håslöv för inhandling av foder o på tillbaka vägen till stallet köpte vi mat till oss själva;D

Hade stallmöte nu ikväll o de gick faktiskt bra. Alla fick sagt vad som klämde mm !;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0