Is-gator

Hugh, va det är kallt! Tog på mig alla stalltröjor jag kunde finna i stort sätt och halsduken långt upp över halva ansiktet när jag for till stallet. De var riktiga isgator på sina ställen så det gick bara att köra i 20 med fötterna nere i sidorna beredd att hjälpa till vid sladd, men kom dit o hem välbehållen!:)

Stallet känns tomt och stämningen är ganska tryckt, Genial avlivades som sagt igår och Rappe blev även såld igår så nu är vi 2 hästar mindre. Men som jag nämt innan så kommer de med islänningarna flytta in och de kommer troligen i nästa vecka enligt Lajos.

Fick hoppa över o rida idag för jag var allmänt för-frusen så det blev lite löshoppning ist så han fick bralla av sig.
Morgon fodring i morgon om ja inte är insnöad *fniss* sen blir det Hööks med Kajsa (med andra ord, en ny sadel till Alco) ;D

Ha en trevlig helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0