Sagt och gjort

Mockade, blandade mat o fyllde hö i ultrarapid idag för att hinna rida innan Sandra hämtade mig för att åka till Malmö.
Ridningen gick helt ok! Träning för Monki i nästa vecka, vilket är välbehövligt..! Nu är det till att satsa helhjärtat på träningar/tävlingar.

.. åkte som sagt till Malmö efter ritten. Inga problem alls att lämna tillbaka sadeln:) *tummen upp* fick slänga ut 2500 kr till för en annan sadel med det kan det vara värt. Testade som hastigast att lägga den på honom när jag kom upp igen för att lämna den och det ska nog fungera. Eftersom det är en sadel som är "bygg" bar ska jag ändra bomvidden i morgon om jag hinner med det;D
Nu känns det iaf bra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0