tänker lite..

Uttråkad och vill planera tävlingar. Men det finns inga roliga inom synhåll!
Skulle tävla i helgen på Sydslätten (hoppning) men det visade sej att det inte var en sån tävling jag trott utan mer en "tränings-tävling" för de som rider på klubben och jag som inte bestämt mig för vilken klubb jag vill tävla för i år har inte löst någon medlemsavgift någonstans ännu.

Vilodag för prinsen idag, vilket inte är jätte lämpligt med tanke på hans överskottsenergi. Hann tyvärr inte :(
Vilket jag kommer få ångra djupt i morgon *suck*
Senast igår fick jag känna på hans "jävul-skap" skrittade ut en långrunda med Kajsa o Jameson och red ner på ett litet gräsfält där vi skulle trava en bit.. Jo just de. Hinner knappt tänka "trav" förens han brallar loss. Gash!
I morgon ska jag rida ut ensam. O vi ska rida o rida o rida o rida.. O sen riiida lite till!:) Så länge det inte får för sej att frysa på kommer grusvägarna va perfekta för mkt trav och galopp!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0