Hur svårt kan det va;)

Kom inte på en bra rubrik så det fick bli namnet på låten som spelas just nu;D

Blev en tidigt dag i stallet idag med, mockade till Alco o Jameson och fixade och donade, var tom så ambitiös att ja skurade bådas vattentunnor;) *bonus poäng*
Tog in och fixade Alco (som var fullt upptagen med att hålla sig själv i grimskaftet); blev som planerat ett dressyrpass idag igen. Det var inte alls samma häst som igår, jag var jätte förvånad! Skrittade fram på grusvägen, redan där kan vi snacka om framåtbjudning *ler*
Red igenom honom, la in skänkelvikningar mm.. Han gjorde precis vad jag bad om och lite där till. Kom på mig själv med att sitta med ett stort leende på läpparna=) *tummen upp*
Ville inte sluta allt för tidigt så jag klämde in öppna, sluta, fram och bakdelsvändningar med, perfekt. Han kan när han vill;D
Sedan kom Maja så vi skrittade av efter ett pass på ca 40 min och helt utan någon form av konster.
Hämtade in Daisy eftersom Popcorn skulle köras med vagn tsm med sonen Gringo idag.
Maja är ganska lång med väger nästan inget så det gjorde inte så värst mkt. Hon fick själv känna sig för och göra det hon önskade idag, för jag var väldigt strålande efter Alco's ritt fortfarande *fniss*
Satte upp ett litet kryss åt dom och var jätte koncentrerad på att hinna knäppa ett foto att jag inte hann med att se att hon flög av, vände mig om och där låg Maja bra skitig men as garvandes med Daisy bredvid ;) Blev ytterligare 2 avtrillningar, dessa shettisar alltså *skakar på huvudet*

Dagen har varit bra!=) Hoppas resterande dagar denna vecka blir så med :)

image109

image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0