Missförstånd

Haha.. Här har man låtit sin häst gå täckad ordentligt hela vintern. Termo innetäcke + tjockt vintertäcke ute.. O i förrigår bestämde jag mig för att börja täcka ner honom med att byta ut termo innetäcket till ett fleece ist. Så kom jag upp igår och ser att termotäcket är borta, letar som en tok och frågar Kajsa om hon sett det, kollar ut i hagen och ser att han har det på sig. Lagom förbryllad tog jag in honom och såg att han hade 3 lagar täcke som stackarn stått ute med i strålande solsken:O Arh, ibland blir jag så förbannat irriterad på folk! MIN häst och JAG som bestämmer över vad han ska ha på sig och inte. Suck, hoppas det inte sker idag igen, spännande o se när man kommer upp idag *ler*

I övrigt löshoppade jag honom igår. SÅ duktig! slutade inte hoppa fast jag stod stilla på mitten och visslade på honom *sötnos* Blir så glad när jag ser att han har kul och trivs med det man gör.

Trevlig helg!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0