Problem

.. med visdomstanden. Det gör så vrål ont, och jag drar mig för att gå till tandis. Jag intalar mig själv att det är meningen att det ska göra så ont att man knappt törs öppna munnen när de växer upp.

Har betalat in medlemsavgifter, licenser osv idag *flitig* Ja jag vet, jag är seg på tävlingsstarten denna terminen ;) Haha.. Men nu är vi anmälda till vår första i år. Den 12 April i Hässleholm (distans) Satsar på att kunna köra Alco till tävlingen själv men det hänger på hur uppmärksam och ordentlig jag är på uppkörningen. arh, ju mer nervös jag blir ju slarvigare blir jag. Och blir ja grym på ngt så segar jag på ngt annat jag kunnat från början *suckar*

Hur som helst ska denna blogg handla om ALCO ALCO ALCO<3 ;) Haha..
Igår "passade" Hanna honom och idag pysslade jag bara med honom inne i stallet, så skönt när där inte är folk att man får passa på att njuta av "ensamheten" ;D
Vet inte vad det beror på men jag fick ett par ordentliga stötar när jag borstade honom idag, har för mig att jag fått de förr vid den här tiden på året med *skumt*

Magda och jag diskuterade bete oxå, eftersom jag och Sandra aldrig kommit iväg och kollat på det jag pratat om. Just nu känns de så oseriöst att man man skjuter upp det hela tiden.
Men Magda är så snäll att hon kör med mig och kollar på det i morgon förmiddag!;D Passar det sen inte fröken S att stå där ute och OM jag har träningsmöjligheter där så tänker jag stå där ute iaf:) Får låna häst/hästar någonstans i så fall:) Hittar man inga så fick jag ta Magdas åringar *tummen upp* Allt har en lösning om man bara vill *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0