Skola skola skola

..tillbaka i skola igen o praktiken är slut. Skönt!=)
Internet är inte inkopplat ännu *suck* så man får passa på att kika in i skolan.

Tränade för Magda igår, gick okej!=) Han har blivit lite muppig bara, försöker slå sig fri osv. Jag behöver seriöst tipps på övningar vi kan göra. Allt! Träning för bakdelen, benen i övrigt, ALLT... Ideér?
Just nu har jag kommit in i en svacka känner jag, helt omotiverad till att träna intensivt och jag känner de som om jag rider som en kratta just nu. Så jag behöver lite nytt vi kan göra.
Rida ut så fort det är väder, ha kul! OSV.. FYyy vad jag är tjatig;D Haha., Men vill inte att Alco ska ha tråkigt iheller, variation förnöjer.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

inte skoj med skola ;S

2008-03-03 @ 11:46:42
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0