Ljuvligt väder(:

De har lovat uppemot 25 grader hela helgen, myyys!:)
Men man orkar knappt träna på hästryggen, om man inte biter ihop vill säga *ler*

Igår tränade jag lite lätt för Magda i hagen, inte ridit någon seriös dressyr på länge kände jag och såren på baksidan av knäna skaver mot sadeln bara jag rör mig. Men förhållande vis gick det bra, Alco gick bra iaf:D
Tränade galoppfattningar, skänkelvikningar o på att gå i lååg form vilket inte Alco alls tyckte det var kul med alla flugor som irriterade.
Jag min klanta hade inte ridskor med mig så jag red i platta små gympaskor utan den minsta form av "klack" Haha, kände mig såå fel när jag red lätt.

I morgon blir det hoppträning för Alco och på söndag kommer Monki (förutsatt att hennes tjuusiga häst inte fölar helt otajmat) och ger oss ett ordentligt dressyrpass. Så det kommer att bli en svettig helg, satsar på ridpass på förmiddagarna i hopp om att solen inte hinner bli så stark då, man kan ju drömma iaf *asg*


Kommentarer
Postat av: Kicki

Fy stackars dig med de elaka såren, kan du ha på duoderm vid lektionerna kanske, lite extra hud!
Härligt Al Dia Capo mår prima och KUL om du kan få fotat när ni hoppas next :-)
Många varma kramar o goa mulpuzzar från Ozz :D
P.S. Rappar snart om dagens händelser *iii*..hoppas de går vidare *nagelbitning*!!!

2008-05-10 @ 12:29:30
URL: http://www.aagrenarabians.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0