Alco and Ellinor ;D

Helgen har varit slitsam *suck*
Jobbat, tränat Alco o sen sängen.. typ :P
Idag hade ja ett lååångt pass 7.30-16.45; sen skulle ja träffa Elle i stallet 17, men hon var sen som vanligt .. HAHA
Hann tom mocka o byta vatten innan hon dök upp;P

Vädert har ju inte varit på topp idag.. Regnat floder sen tiiidigt i morse..
Hästarna kom ut ca halv sju så vid fyra ringde jag o hörde om Jamis-Kajsa var i stallet o kunde ta in Alco o Lizzie så de kunde hinna torka. Visade sig att de bara var våra ute ...^_^ snälla klubben!=)
Men Men de fick va ute en 10 timmar iaf i detta "ljuvliga" väder...

De fick hoppa inne i ridhuset på hemmaplan så att säga *skratt* (vilket kanske säger sig själv) .. o då vårt ridhus inte är överstort kan man ju inte hoppa hur knepiga saker som helst. Men jag o Jamis-Kajsa  klurade ut en massa spookie hinder till Alco o Lizzie.
studs, vattenmatta (först under hindert o sedan ovanpå), bildäcken (som Alco ALDRIG hoppat), spannar, jackor, konor ovanpå hinderna,  kombination osv.. Han stannade inte på något, hade inte ens för avsikt att bromsa in. Imponerad över vilken tuffing han blivit. Det vände verkligen helt förra tävlingen o jag hoppas det fortsätter så.. Sen har han ju självklart byggt upp ett enormt förtroende för Ellinor med vilket spelar stor roll.
Kajsa o Lizzie behöver jag nog inte nämna för Lizzie hoppar allt man styr på *fniss*

Inga bilder från dagens teknik-hopp tyvärr^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0