opps

Kommer vara aningen frånvarande här ett litet tag då skärmen till datorn tog fyr i söndags morse.. ^^
Lånar Emmas ibland o nu jobbets när ingen ser:)

Alco o ja tränar för fulla muggar så länge stubben är kvar.
Han tycks jämt få minst ett frispel per ritt.. Suck^^
Igår fick ja absolut inte rida för min tandis då jag dragit ut en visdomstand o blodet kunde börja pulsera ut som han sa.. Men ja o Kajsa red ändå.. Skrittade dock bara:D Men.. klart som attan fick han spel o de samlades massor av blod i munnen.. Fii.. huvudet började snurra o ja mådda apa. Tack o lov var vi nästan tillbaka till betet:D
Jag är nog överkänslig mot bedövningsmedlet för ja kom inte ens upp på honom själv utan fick ta hjälp av en upphöjnad:S

Idag blir de dressyr på stubben o i morgon vila!:)
Troligen hopptävling den 28.e md! Återkommer:)

Glömde en sak. Alco har varit hos mig i TVÅ ÅR idag.. :) O de blir måååånga fler!
- firas så klart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0