Uppladdning

.. laddar batterierna på nytt. Nästan iaf:P Inne på min 8.de dag i rad på jobb o i morgon är jag då ledig. Känner att jag ska ladda om batterierna då.. Får ju passa på!:)

Hanna har tagit hand om prinsen i helgen, så än vet jag inte vad de har gjort. Tror de hållit sej ute på åkern (:
Kajsa o jag ska ut på en tur med grabbarna så fort jag slutar jobba; så hoppas på att dt slutar regna tills dess :D Annars rider vi ändå, nåja.. Jag iaf :P

Inga större planer för veckan.
Skulle iväg i morgon så Ellinor o Alco kunde hoppträna men tar de på söndag ist eftersom vi inte får ihop tiden riktigt.
På lördag ska han iaf ridas hem från betet, är en bra bit o rida ;D Tack o lov mkt grusvägar:D .. o förhoppningsvis en del stubbfält kvar någonstans på hemvägen.
Skulle som sagt tävlat distans nu på lördag men har valt att avstå den då jag vill att han har krafter tills helgen efter när de ska iväg på hopptävling ist:)
.. o ritten hem blir som en kortare distans  för ja tänkr själv pulsa honom före o efter ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0