Glad Påsk

Glad Påsk! (=

Dagen började med en halv sovmorgon!;) Vaknade åtta o kom på att det nog var jag som skulle ha morgonfodrat:S
Ringde dock Lajos som redan hade fodrat o släppt ut *pust* Jag blir bara mer o mer tankspridd; men sen är det första gången jag glömt hästarna oxå .. Än så länge:P

Borstade Alco ute i hagen idag; sedan blev det tömkörning :)
Tror ganska starkt.. Mer o mer faktiskt på att han kommer behöva en ombehandling när vi åker till ATG på onsdag. Men det är bara min uppfattning; jag har kanske helt fel. Vilket är bra i så fall!=)
Har dock insett att det inte kommer bli betessläpp från han är helt friskförklarad o befriad från evig olycka i sjukhagen:/

Ambitiös som jag blev under dagen så plockade jag fram samtliga sadlar o fotade så jag kan få sålt dom(:
Efter att fått in annonserna åkte jag o mammsi en sväng till betet eftersom hon blev nyfiken på o kolla på det.. IGEN *hahaha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0