Hö-Häck:)

Idag mötte Ingela upp mig ute på betet efter jobb, hon körde ner en hö-häck till mig som jag köpt! ;)
Jätte snällt att jag fick den "hem" körd;) Annars hade jag hämtat den själv nästa vecka.. *skratt*
Får stå där ute så länge de går där tror jag(:
Rejäl o stabil o väger en del så den ska nog inte vältas av de två sammansvetsade gangstrarna;)

Passade på o borsta över dom, smörja, tvätta vad som behövdes tvättas på dom mm när jag ändå var där:P O på med flugtäckena..  För det är ÄCKLIGT vad flugor o annat äckel där är i luften nu.
Hann bara komma ur bilen så var mitt vita linne helt svart av små svarta kryp *usch*
Tror det är tacksamma innersinne av sina täcken ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0