Svalkande bad i hettan

Bestämde mig för att bada Armani idag, så att han är extra fin i pälsen på måndag när vi ska börja rida igen:P
Sen hoppas jag på att flytet med bra väder fortsätter lite till så att Alco kan få bada nästa helg, innan hans semester är slut ;)

Ellinor stod o höll o jag badade, han verkligen såg ut o njuta till fullo! Svalka, MYS!=)
Betade i solen sen så att han fick torka innan han fick komma ut i hagen igen..
Ställde mig sedan o borstade lite o pysslade med Alco utanför hagen, o lät även han få beta under tiden.
Gräset är snart slut, bööh.. Antingen får vi lägga ut rundbalar med hö, det är ju stråålande väder än.. Eller så får de komma hem snart.
Helst inte "hem" eftersom vi ska ändå inte "hem",  på riktigt än.. Hade varit skönt om de iaf kunde gå ute tills mitten av Sept.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0