Tillbaka i sadeln(:

... fast inte på Armani.
Fortsätter de onda att lägga sig som det gjort hittills o rörligheten i kroppen öka så rider jag nog honom en sväng i morgon, annars får det vänta tills på fredag.
Däremot har jag ridit en sväng på Alco både igår o idag. O fiii bubblan vad det smärtar när han steppar rundor, knas-bollen.

Alco är glad att semestern är över, det är jag övertygad om.
Han är först med att vänta vid grinden när han ser bilen o han är den som ser lyckligast ut när man skrittar från betet ;D
Jag har dock assistans med o sätta på benskydd o så för jag kan inte bocka mig riktigt än *fniss*
Men i morgon kan jag nog det själv, det har som sagt blivit mkt bättre för var dag. Nu är det bara rumpan som är blå-lila o gör snor ont när man stöter i den.. T.ex när man ska i o ur bilen:P

Snart är det bara 2 månader tills flytt..! Låt nedräkningen börja;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0