Träningspass(:

Fått ont i hela nedre delen av ryggen o skinkorna  igen, efter all ridning igår:/ Men, det går över när man gifter sig! *skratt*

Emma o Sara åkte med ut till pojkisarna idag.. Så Sara o jag tog ett litet träningspass ute på stubben o Emma var fotograf;)
Sara o Armani red på stora volter o tränade mest på att hela tiden tänka framåt o ställa sig lite innåt(: Sedan i galoppen spurtade de runt lite ;) KUL sa Armani.
Jag försökte mest rida lite lättare dressyr trots smärtorna i ryggen. Men med många skrittpauser gick det fint.
Han blev på tok för het för att sitta utan martingal eller gramanen etc för att fotsätta på galoppombytena som jag påbörjade;)
Ist fick det bli ett lååångt galopparbete med något travsteg emellan vart "byte" Dock vet han ju vad han ska göra o kastar sig över i nästa galopp o ska dra järnet efteråt emellanåt *buuse*
Han kändes jätte fin idag. Dock gick han mycket bättre igår faktiskt o höll formen betydligt bättre.
Men jag har nog mig själv o skylla som inte satt helt rätt (återigen pga ryggen)

Ist för att en hästis ska stå 3 dagar på rad så följer Sara med i morgon med. Då tar hon Alco o jag Armani o rider den långa skogsrundan(:
Jobbar nämligen först o på kvällen är det grillfest med jobb...

Lisa kommer ut på lördag o kör tömkörningsträning med mig o Armani *yehij*, Får se hur kul han tkr det är ;)
Alco hajjade direkt när jag började med honom.






Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi vilka fiina bilder jag fick till :D

Dina pojkar e så tjusiga!

2009-08-25 @ 21:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0