Alltid saknad:P

Hemma från Göteborg igen.. Det var sagolikt!
Stämmningen o trycket i Scandinavium, hästarna, mässan.. Allt!=)
Hade turen att få sitta bänkad o se Jan Brink o Briar live på deras sista tävling NÅGONSIN på svensk mark.. OCH jag filmade hela ritten:
http://www.youtube.com/watch?v=YjtO83fKFZw
Ett klipp från gymnkanan md : http://www.youtube.com/watch?v=kJ_ANsqe3Fw&feature=channel_page


Men.. Hemma i skåneland igen, känns lite sådär halvkul!
Har inte tänkt mkt på Alco dessa dagar o inte oroat mig 5 sekunder då jag litat till fullo på mina hästvakter; det har kännts så där JÄTTE bra.
Shoppat en del saker till honom iaf ;D

Åkte med Kajsa o Jamis till veterinären först idag. Jamis blev frisk förklarad! Hurraaa.. Det firades med ett MC Donalds besök *haha*
Sedan red hon Lizzie o jag Alco prinsen. Pigg o busig o glad o framåt o allt det där extra;) Höll på o flyga i backen några ggr i början dock när han fick lite flipp.
Jobbade mkt på o hålla formen för han kändes inte riktigt sådär stadig som han brukar (men sen rider jag inte honom mkt just nu)
Gick bra o rida lätt i början men när jag skulle stå i lätt sits i galoppen gjorde det galet ont i knäna.. Sedan gick de inte ens o trava så det var lika bra o skritta av. Tog väl hårt på dom efter allt trapp-springande i Scandinavium.

Kajsa vred om mulen på honom o stod o vrickade på den när jag skulle tvätta sår. Hjälpte inte så värst. Han slog dels efter mig o försökte lägga sig på mig.. Hum.. Pucko häst ;D
Fick dutta på salva för det går inte o dra ett helt drag md handen över för då blir man mos.. ; )


Kommentarer
Postat av: Emma

hihi blev det inte mer saker än det? :D så full proppad du var på hemvägen hihi din häst e bortskämd :P

2009-02-24 @ 15:04:33
Postat av: Linda

Nä ja sa ju de;)

Kajsas täcke tog plats!! Hahahaha... :P Sen handlade ja mest "stora" saker ;)

2009-02-24 @ 19:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0