Promenad ute i snön=)

Idag tömkörde jag Alco tsm med Magda som tömkörde Valencia o Frejsan som red Lizzie runt hela åkern.
Gick längs sidorna i snön.=)
Trippigt o piggt när Alco tappade "ledningen" men han var väldigt skötsam förhållande till de andra vildingarna.
Typ halva åkern gick längs en 70-väg; vi vanligen brukar rida på; mötte en del bilar o ngn stannade o fotade oss *Haha*
Ser väl mysigt ut md pållisar i snön;) Även polisen kom körandes, o vinkade glatt på oss.
Fortsatte jobba honom en stund i paddocken när vi långt om länge kom tillbaka.. O då kom Lajos ut md filmkameran *fniss* idag var verkligen en sån dag då man skulle "synas"

Nu efteråt har jag vansinnigt ont i vaderna efter ngn kilometers vandring i snö som var hög på sina håll. Kommer ha fin träningsvärk i morgon;D

Hum, idag fick vi bremsa Alco tosingen när jag skulle tvätta vänster bakknä för han höll på o sätta mig i väggen:S O han har INTE ont när man råkar borsta där.. Mespropp ;)

Men men.:!
Nu har jag laddat upp med provianter o dylikt så mina hästpassar kan sköta om honom ordentligt när jag är i Göteborg.
TNX! Vad vore jag utan er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0