Vilodag

Jobbade länge idag.. Även om jag flexade ut tidigare så orkade jag inte ens ta in o borsta Alco.
Han fick helt enkelt stå o bara vara häst idag; visst.. Dåligt samvete får man ju, spec när man vet att hagen är lerig.
Får helt enkelt skylla på att man är trött o att man hade en häst till o fixa till.

Tömkörningsträningen i morgon är inställd då Berith blivit sjuk o jag var inte över pepp på o träna själv. Så vi skjuter upp den på framtiden:D
Däremot håller vi kvar vid dressyrträningen på Lisas häst på söndag kväll när man piggnat till igen ;D På söndag är det faktiskt min födelsedag oxå; De är ju viktigt o nämna.. Inte för att man nollar eller fyller ngt spec men ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0