Alco n' moi :)

Slutade jobba 14.30 idag o hade med min ridkläderna på jobb. Tanken var att jag skulle köra till grabbarna direkt efter, men fet glöm! Sinnes vaaarmt o nästan vindstilla..
Termometern inne i bilen visade 52 GRADER.. Den hettan fick jag sitta o köra hem i för inte kunde AC.n skynda på..

Mamms följde med ut vid 18 ist :)
Tog ut Alco på en tur i skogen; jätte mysigt (: Hade tydligen regnat uppe vid skogen för det var helt blött.
Galopperade på gräsfältet; o tjoho vilken piggelin när gräset går över magen på honom *skratt*. Han blev grymt storgalopperad med.. ;D Gällde o att ett bra knä-slut fall i fall han skulle lägga in en serie bocksprång, men han höll sig på mattan min prins<3

Armani stod o väntade på oss när vi kom tillbaka.. Trodde det var Alco han väntade på men han struntade i honom när jag släppte ut honom igen utan stod bara o tittade på mig "jag då?" Hihi.. Fick dock förklara för honom att idag hade han vilodag ;P

Efter funderingar under hela ritten tog jag trimkniven när vi kom tillbaka o invigde den med o kapa Alco's man.. Lr nåja, viss överdrift kanske. Men jag kortade den ganska bra.
Ska låta den växa ut igen men den var väldigt sliten så det behövdes.. Ser ut som en skolpojke nu :P
I morgon ska jag korta Armani's lite (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0