Ännu en effektiv dag:)

Blev Malmö ett par timmar under dagen.
Ikea först o sedan Hööks. Hört ryktas att de sålde ut märkesstövlarna billigt. Mkt riktigt. Hade ETT par kvar o de passade i foten, men var jätte smala i skaftet så det tog stopp *suck* :( 400 kr för ett par 2000 kr stövlar.. Retligt.
Så ist tröstköpte jag mig en grå tävlingskavaj, så nu har jag ännu en i samlingen. Rea på den med så det var inte många "onödiga" kr jag pungade upp *haha* Tror jag ska tävla i grått på Armani i framtiden o svart på Alco. Omväxling förnöjer;)

När vi letade efter ett lunchställe fann vi Granngården; ett besök var ett måste ;)
Inga flugtäcken där iheller tyvärr. Däremot hade även de rea! Så det blev en mörkblå ridhjälm;) NajsNajs.. Fast skulle behöva en grå nu när jag tänkte köra lite grått ;)

Pysslat om grabbarna o tvättat ögon nu ikväll (fluginvationen är tillbaka).
Armani blir dock inte lika utsatt på kroppen som Alco så idag fick han komma ut igen utan flugtäcket.
Ellinor o Alco ska komma igång med lite hoppträningar igen efter hans vila kom vi fram till idag.. Så hon kan utnyttja födelsedagspresenten hon fick av mig senare i höst=) Som jag säkert nämnt innan? Med risk för o verka tjatig; så fick hon en privat hopplektion för Daniel Zetterman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0