=)

Grabbarna mår fint..
Båda vilar idag; jag med för den delen. Fått en halsinfektion lr ngt.. Hostar som en tok o mest hes när jag pratar.
Lagom tajmat sista semesterveckan.
Armani "går på semester" nästa vecka o får vila helt i två. Sedan går Alco veckan efter Armani. Så totalt får jag själv en vecka utan ridning:)
Lillebror är i störst behov av vila känner ja, helt tröttis :D O ändå har jag aldrig ridit honom "hårt" :P

Hur som helst är det inte därför jag skriver idag;)
Lovat Sara o skriva. Hon söker ett nytt projekt.. Så om ngn har ngn lr vet ngn så hojta! :D
En galen unghäst helst som hon kan utbilda ;) *endast foder*
Är inte så jätte insatt.. Så har ni någon hästis så hojta så vidarbefodrar ja er till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0