Maniisen<3

Kom ut till betet strax efter 19 idag; först då hade det börja bli liiite svalare även om det fortfarande var varmt.
Hunnit med o jobba, softa, vara ute på gården osv innandess.. Nu vill jag bara att papperna ska skrivas osv så att allt verkligen är 100% att vi ska flytta dit i höst.. =) Hoppas inte på ngn som helst motgång.. Det enda som kan gå emot är om deras dotter mot förmodan skulle ångra sig o själv vilja bo där.. Men den chansen är vääldigt liten..

Men men.. Sandra som har Nasse åkte med ut, så vi skrittade ut en runda på Armani o Nasse..
Visst blev det ett par travsteg o några galoppsprång med Armani, men överlag bara skritt .. :) Nasse rids ju i stort sätt inte längre, gammelmannen.
Helt uuunderbart o rida "senare" på kvällen. Speciellt när vinden är så lugn, nästan ingen bil ute o inte mycket folk.
Kom en traktor som vi skulle flytta oss upp på en annan grusväg för.. Men absolut inte sa Armani när jag skulle tvinga upp honom på den andra grusvägen. Så han stod på bakbenen o hoppade en liten stund innan jag morrade fram honom.
Känns JÄÄÄÄÄTTE högt när han reser sig, även om det inte är speciellt högt.. :P

Blev lite sent för mig (eftersom jag ska upp o jobba i morgon) så jag kände att rycka ngn man kan vänta till helgen:P
Alco's tur o vila idag o i morgon ska båda få stå.

På lördag blir det Blommeröd med den andra Sandra.. Någon som ska dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0