Mysfaktor

Slitit som ett djur på jobb hela helgen. Det känns som om man arbetar jäääätte hårt när det är så grymt varmt inne; svetten rinner bara man går genom korridorerna.
Bra trött o seg blev det grabbizarna när jag slutat jobba idag. Elle o jag hade bestämt att vi skulle mötas där ute.
Faktiskt lite förvånad att hon återigen var där före mig! ;P Hahah..

Hade bestämt o rida tsm förra veckan redan men nu har ju Dedro skurit sig på vänster bak så han kan ju inte ridas det närmsta.. Men jag är ju faktiskt en ganska generös människa *fnissar* Så hon fick ta en av mina ist.. Fritt val(:
Det blev Armani så jag red Alco.
Red den långa skogsrundan.. Armani har aldrig gått den o Alco o jag har inte varit där i år.. Ängen hade vuxit sig hög så gräset nådde upp över knäna på mig. Trodde nästan de skulle bli lite pigga där men de försökte mest snappa åt sig lite gräs när vi travade.
Precis innan vi gick upp i skogen snedda vi över ett litet gräsfält som de klippt, så gräset låg liksom i strängar.. SUCK på Alco. Han hoppade jämfota sista biten innan han kunde hoppa vidare in skogen.
Korsade "terrängbanan" o tvingades trava över de absolut minsta hinderna.. Ca 30 cm ;D Haha. Lagom högt tkr jag!
Massa klättring längs turen, upp o ner i backarna. Armani verkar vara lite osäker på o klättra ner, stannar emellanåt o kollar sig omkring. Med mig brukar han ibland småstegra i backarna o inte vilja klättra vidare, men med lite övertalning så går även det fint:D

Tyckte i övrigt att hela turen gick jättebra. Solen stod på så det var två svettiga grabbar o ryttare som skrittade hemmåt. Fläktade som tur var lite då o då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0