Nya dojjor!;D

Äntligen nya skor på Alco:D
Armani blev verkad med, lite smått. Bra hovar tyckte hovis.. Vilket jag redan visste ;D

Red en liten runda på dom sen, med Sandra som hjälpte mig o hålla häst när de blev skodda/verkade..:D
Papps kom förbi när vi sadlade för o titta på "det nya tillskottet".. Armani rörde lite på sig o han sprang snabbt bort till bilen o ställde sig i säkerhet *skratt*
Tog det lugnt, mest skritt.. Alco såg inte ut o ömma fast han är barfota bak.. Får känna efter i morgon när jag själv rider honom.
Armani blev lite öm.. Men det är bara på vägen från betet där det är lite stenigt.. Grusvägarna uppe vid skogen sen är verkligen perfekta nu efter allt regn.. Hur mjuka som helst:D O där travade de glatt på båda två.

Hann tillbaka innan regnet kom; hann tom bli klara med dom o köra hem innan det började droppa.
Däremot blåste det en del, blää. Trivs inte alls o rida i blåst. Men nu gick det som sagt kanon(:

Just nu, mer än någonsin vill jag flytta till gård...=)
Vem vet ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0