Armani är kommen(:

Nu har Armani kommit och jag är numera hästägare till två prinsar ;D
Klingar fortf konstigt i mina öron, måste som sagt landa o inse att det verkligen är så. =)

Släppte ihop dom direkt med, gick helt ok! De kommer nog ha mkt glädje av varandra när de lär känna varandra.. Spec på betet när de får springa i en stooor gräshage med två grabbar till dessutom :P
Lite fjantig när Hanna gick iväg med Alco senare på kvällen för o skritta lite.. Skulle stegra o så, men lugnade sig efter en stund. Insåg att resten av stallet var fullt med hästar :P
I morgon ska vi ut på promenad; o så ska jag rida Alco ett pass med :D





Kommentarer
Postat av: "Farmor" Kicki

Åh vad roligt att se bröderna tillsamman!!

Ska bli så oerhört roligt att få följa er alla 3.

1000 kramar och mulpuzzar :D

2009-05-14 @ 19:08:50
URL: http://www.aagrenarabians.com
Postat av: Linda

Ja, det känns helt rätt! Och jag ångrar mig inte en sekund över att jag köpte Armani!=)

Nu ska vi bara lära känna varandra o så:D

Ännu mer anledning o uppdatera oftare här när jag har två godingar o skriva om;D

2009-05-14 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0