Inget är som väntans tider

Pirrigt, nervöst o fullkomligt OKONCENTRERAT..

Meterologerna fick då rätt igårkväll när de lovade "storm-varning i skåne"
Tänkte att de hade fel i vanlig ordning när jag vaknade först, men strax efter middag tog det i mer o mer.
När Kikki o jag kom till stallet lite över ett var det bara att plocka in alla hästarna för då hade de tagit till o storma ordentligt.. :O
Ni kan nog räkna ut att min galenpanna fick vila idag.. Vilket säkert i det långa loppet var oklokt för jag kommer ångra mig i morgon när jag ska rida *haha*
Men ridhuset rider jag honom inte i; det är i första hand rakt spår eller STOORA volter som gäller o några stora volter får jag ju inte in där precis;D

Funderar på o åka o köpa en ny ridväst om det blir som jag önskar (A)..
Rider inte Alco med väst, för jag är så HIMLA slarvig.. Äger en dock, men skulle nog behöva en ny ;)
Hade faktiskt passat mig UTMÄRKT om min nya sadel ville komma snart. Vet inte hur många veckor det gått; men de sa max 4.. Har väl gått 2 kanske bara för de:P

Har även fått ringt veterinären så Alco kan få sin vaccination.. Han kommer fredag em =)

Kommentarer
Postat av: Emma

JA gör nu som jag säger till dej! åk och köp en ny väst eller rid i den du har Linda :D hihi

Var nu en förståndig flicka ;)

2009-05-06 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0