Mys pojkar

Grabbarna går fler o fler timmar på gräs om dagarna nu.
Alco har redan hunnit lägga på sig ännu mer ;P *fnissar* Han ser lite smått dräktig ut.. ;)

Idag blev det ett ordentligt ridpass på Alco ute i solen *svettigt*. Han var helt ljuvlig. Har verkligen inget o gnälla över på honom idag:)
Mjuk o fin o käftade inte det minsta. Det enda "dåliga" var i så fall min sits ;D För som sagt, hur bra sitter man i en hoppsadel när man är besatt av dressyrsadlar:P Hade tom för korta läder kom jag på..
Men det var lättare o stå i lättsits i galoppen *hehe*

Armani ska få slippa ryttare nu två dagar tänkte jag.. Så idag linade jag honom lite i paddocken.
Han ville dock mest stå inne hos mig på mitten o titta på omgivningen *asg* buuuse!
Vandrade upp o ner på grusvägen som avslutning.
I stort sätt inga problem längre att dela på dom. Den enda gången han känns orolig nu är när man rider/linar mm och han är ensam:P
Tror han stannar o gnäggar varannan minut för o höra om de andra är i närheten.

I det stora hela så trivs jag kanoners med de båda rödingarna.

Nu laddar vi upp för återbesöket på ATG med Alco i morgon:) *håll tummarna*

Kommentarer
Postat av: "Farmor" Kicki

Håller tummarna HÅRT HÅRT!!!!

Puzza på dina fina rödtottar från ozz :D

1000 kramar :-)

2009-05-20 @ 01:14:31
URL: http://www.aagrenarabians.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0