Barbackatur på två rödtottar

Sara o jag red mina prinsar barbacka idag.
Tror inte Armani varit med om o ha ryttare på ryggen utan sadel förr; men de gick kalas. Han skulle inviga sitt gråa träns jag köpte i falsterbo i sommras. Var förlitet i sidostyckena tyvärr så Alco blev ett träns rikare... Precis vad han behövde; ett till träns *asg*
Får fynda ett par stycken till Manisen på gbg horse show ist.

Aja, nu bytte jag visst samtals ämne *haha*

Skrittade fram tillsammans på rakbanan o sen skrittade Sara igenom Armani på gräsbanan medan jag o Alco red lite smått i alla gångarter:D
Armani var jätte duktig tyckte Sara och hon ställde mer krav på honom idag så han protesterade emellanåt förståss; men hon sitter som berg trots att hon är utan sadel:P
Såna här skrittarbete är nyttigt för honom så de ska vi ta lite emellanåt. Han var genomsvettig från topp till tå efter 45 min arbete i enbart skritt så han fick bada i varmvatten sen... :P

Alco var hur mjuk o fin som helst efter genomköraren vi tog igår så vi behövde inte träna spec intensivt utan "lullade" mest runt efter att ha ridit i alla gångarter:)

Trivs med mina små liv. De gör verkligen min dag; eller mina DAGAR(: Njuter till fullo.
Har en "knepig" arbetsvecka denna vecka, som innebär att jag knappt hinner rida själv. Men men. What to do:D

Ons o tors är jag fri iaf så då ska jag försöka hinna med båda två båda dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0