En helt vanlig söndag:)

Måste börja med o tacka alla som droppade in igår:)
Hade jätte trevligt *ler*
Började komma folk vid ett o sen kom det o gick folk hela dagen nästan.

Var flitig o mockade till mina två + Nasse o fixade höpåsarna efter att jag släppt ut. Man blir så lat annars om man inte gör det direkt *haha*
Dennis é i stallet och ska köra alla hästarna idag och har fått för sig att jag ska köra Praxis; hingsten. HJÄLP...
Får se ;) Haha.
Har inte kört på många år känns det som; bara precis åkt med när Kajsa kört Jamis.
Men nu är de i sulky jag ska köra... Dessutom en het travhingst i tävlingskondis... Som sagt, får se!:P Kommer uppdatering OM jag skulle köra.

Armani är fortfarande varm o svullen i benet så vi ska bara ut på promenad idag. Hade Alco varit 100% o rida ut på hade Armani fått följa med som handhäst. Men de bustrollen tillsammans kan bara sluta med pannkaka:P
Har inte kommit fram till vad jag ska hitta på med Alco iheller.. Antingen ett dressyrpass eller en rida ut runda ;D

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0