Helg:)

... sköönt. Avslutade denna arbetsvecka med ett låångt arbetspass, men nu är jag finally fri två dagar *tjoho*
Har ju massor o göra här hemma inför inflyttningsfesten nästa vecka...

Sara red Alco idag när jag var på jobb o Armani hade vilodag:)
Hann precis hem o plocka in dom innan det var beck mörkt ute. Tkr inte om o gå när man knappt ser framför sig med dom. Blir strålande sen när strålkastarna kommit upp. Mörkrädd som man är *fnissar*

Hade bara hö o mat spannarna kvar o fixa för Sara hade mockat o fyllt på vatten *tnx*
Sedan gick jag in till de med travarna o stod o snackade skit i väntan på Sandra.. (den Sandra som INTE äger Nasse :P )
Kollade på när de "behandlade" sina hästar ... Eller blistrade dom som vi andra säger;)
Verkligen trevliga numera.. Innan hade jag ingen positiv inställning till dom men nu tkr jag att de är helt ok helt enkelt.

Aja nu är Sandra här iaf; får sluta blogga o hjälpa henne att koppla in tv.n så vi kan se idol ikväll. Ser dock mörkt ut:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0