Guldstjärna<3

Idag är jag en väldigt GLAD hästägare.. ;D

Ellinor och Alco var i väg på första hoppträningen i år för en ny tränare, och dessutom på nytt ställe för Alco.
De tränade ihop med Sofie som red sin maffiga ponny Bertie(:
Hur som helst stod banan kvar ute i ridhuset som Sara red igår för samma tränare; så med ens kändes det som DET HÄR GÅR INTE. Grindar, murdelar, sån där "mur-matta" man hänger på en bom som bl.a Hööks säljer osv..
Han har ju inte de ultimata självförtroendet och är dessutom inte hopptränad riktigt sen i Mars.

Men min älsklings stjärna överraskade oss allihop. Inte ett endaste stopp och inte en endaste rivning!<3 Sög mot hinderna och när det var "läskigt" lyfte han bara extra på benen och tittade ner på hinderna i luften *sööötnos*
Tränarn var skit bra och gav Ellinor kanon tipps som gav henne en genast ÄNNU bättre ridning och han litade betydligt mer på henne; därav gick de så himla fint(:
Kul banor med bra svängar o väldigt bra hinder att träna på för honom *tummen upp*
Verkligen fint ridit och jag njöt var sekund däruppe på den kalla läktaren.

Tyvärr dog kameran efter två uppvärmningsbilder:( Jätte less men va gör man

Nästa träning vet jag inte när den blir. Tanken var varannan vecka men om två flyttar jag så vi får se! :)
Sofie ska i väg o träna med sin för Jens Fredricson nästa vecka med så de blir kanske om 3 (:
Nu ska vi iaf smälta denna kanon träning! (:

Fick tömkört Armani innan träningen med:)
Lillkillen blir bara duktigare o duktigare o lyssnar mkt bättre.




Kommentarer
Postat av: "Farmor"Kicki

MEN såååå roligt ni har!!

Superduktiga och fina är ni oxå :D

1000 mulpuzzar o gokramizar till er ALLA <3<3<3

2009-10-14 @ 22:23:19
Postat av: Sofie

verkligen bra tränare! tyckte också att bertie och alco passade bra ihop ;)

2009-10-23 @ 15:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0