Pojkarna har flyttat hem<3

Nuuuu äntligen!:D
Vi kommer i morgon (A) Men Alco, Armani o Nasse får övernatta i sitt nya hem.. VÅRT hem redan i natt(:

Sara var med mig i stallet i Gylle i morse redan. Började med o rida ut en runda och sedan hjälpte hon mig att mocka ur boxar, hagar etc..:)
Vid halv två tiden kom Emma o Ellinor med ännu ett släp o sedan var det dags för flytt:D
Alco in först o sedan Armani.. Han var lite motvillig igen... Testade o hämta en spann mat; gör ju aldrig de till Alco för han mest blir stressad av de.. Men han; de lille matvraket nästan sprang upp när Sara fick spannen i handen *Skratt*

Hur som helst verkar de njuuta redan:)
Sprang o busade non stop i hagen den stund de hann vara ute. O så kom Nasse med förståss. Eftersläntarn;)
De funkade lika bra o släppa in honom till dom som i sommras; vilket är skönt.

Nu när jag var o kvällsfodra o nattade dom stod de så lugnt så o väntade på maten. Tror nästan de kommer trivas minst lika bra som jag *ler stort*
Jaha; nu börjar vårt nya liv då:D I morgon...(:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0