Alldeles ljuvligt väder!

Hade varit som gjort med en grillkväll idag..!
Nellie kom ut och red Alco så jag och Armani skrittade med och Lotta gick. Så SKÖNT! Nästan vindstilla och solen började sakta gå ner, MYS deluxe!
Armani fick träna på o gå först, läskigt o nervig men han gick på om jag envisade mig(: Han verkar även trivas på det 2-delade äpplebettet(:
Hur som helst red vi den lilla skogsrundan idag, helt knäpp tyst i skogen. Det enda som hördes var lite fågelkvitter.
Armani var nog trött i benen för han var väldigt snubblig plytten lilla.

Nellie var duktig och red själv nästan hela tiden; Alco gick bakom Lotta som en söt hund (A) Han är SÅ duktig när han har en liten en på ryggen; sen är det en fördel att han är så himla lätt i munnen o svänger så fort hon tar lite på sina alldeles för långa tyglar *fnissar*

Idag har jag haft Alco hos mig i 3 år..
Idag är det 1 vecka tills jag flyttar de på stall igen
Idag är det 6 veckor tills de flyttar in på gården, mina sötnosar<3

Idag är med andra ord en riktigt ljuvlig dag!(:

Fick denna söta teckning av Nellie idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0