Nelly kom o red

Körde till Lotta idag, sedan samåkte vi till mina älsklingar.
Nelly (hennes 6 åriga dotter) har fått för sig att hon vill börja rida så om Alco verkar ha lust för det o tja Nelly med förståss så ska hon rida Alco en dag i veckan.
Mest skritta ut med hennes mamma som ledare i början sen är det väl tänkt att jag ska "lära" henne rida med:P KUL! Längesedan man höll i lektioner(:

Hur som helst så skrittade jag med på Armani upp en sväng i skogen, sedan tog vi stubben hem.
Nellys 3 åriga lillebror Aston var oxå med så Lotta gick o bar på honom.
När det var en liten bit kvar fick Aston skritta på Armani och jag gick fram till Alco ist(:

Mina super fiiina älsklingar..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0