Ljumma sommarkvällar

ÄLSKAR DET... (:
Emma o jag körde ner till stranden o promenerade nu ikväll. Helt underbart väder o nästan helt vindstilla.. Jag bara älskar denna årstiden!

Har varit ledig idag så jag har motionerat alla hästarna (dvs Praxis med).
Började med Armani; tog honom i pessoa systemet ute på gräsfältet.. Andra gången han gick i de idag o han "la" sig super bra i det:D Såg super fin ut.
Han skötte sig överlag kanon. Skulle testa mig emellanåt men på marken kan ja "ta" honom direkt så han har inte så mkt för det(:

Sedan red jag Praxis, värmde upp på rakan o sen var vi på gräset. Han har nog aldrig varit så mjuk o fin o lättriden förr:D Häärligt! Han utvecklas hela tiden i rätt riktning.

Sist Alco:D Red runt travbanan + en till liten runda i hoppsadeln. Han var så sööt när han fick syn på ett rådjur som stod väldigt nära.. Hästdoften är ju mkt starkare än människolukten, därför stannar de ofta kvar längre.
Han tvärstannade iaf o blåste upp sig o kikade bak på mig hela tiden o såg ut o vilja säga "ser du inte, ser du inte" :P
Han skötte sig super hela rundan, låg bara på o ville springa;) Min piggelin till häst:D

Igår gick jag ihop 22 500 steg ;) slå de!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0